رسول دلیری - متخصص کسب و کار دیجیتال
مرد سیندرلایی

فیلم انگیزشی مرد سیندرلایی

مرد سیندرلایی (به انگلیسی: Cinderella Man) فیلمی درام آمریکایی محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی ران هاوارد است که بازیگرانی همچون راسل کرو، رنی زلوگر، پل جیاماتی، پدی کانسیدینه، بروس مک‌گیل، کریگ برکو و رزمری دویت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. مرد سیندرلایی زندگی واقعی یک ورزشکار در شرایط بد اقتصادی آمریکا را به نمایش گذاشته‌است. این فیلم جزو ۵ فیلم برتر بوکس هالیوود نیز شناخته شد و بودجه در نظر گرفته شده برای این فیلم ۸۸ میلیون دلار بوده‌ است.

مرد سیندرلایی دربارهٔ زندگی جیمز جی برادک (به انگلیسی: James J. Braddock) بوکسور سنگین‌وزن مشهور آمریکایی است که توانست در سال ۱۹۳۵ مقابل مکس بیر بوکسور قدرتمند، به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

رزمری دویت در نقش سارا ویلسون، همسایه برادک و همسرش، نوه واقعی جیمز جی برادک است.

چرا فیلم مرد سیندرلایی را ببینم

در دنیای کسب و کار، کارآفرینان با فراز و نشیب های زیادی روبرو می شوند، فیلم مرد سیندرلایی بازتابی از رکود اقتصادی بزرگ در دهه 30 و 40 آمریکا است و به خوبی مشکلات آن زمان را به تصویر درآورده است، خواندن تاریخ درس های بزرگی برای ما دارد و با تکیه بر آموزه های آن می توانیم مشکلات را از سر راه برداریم و در نهایت به پیروزی و موفقیت برسیم، من رسول دلیری، مشاور کسب و کار دیدن این فیلم را به شما توصیه می کنم.

مشاهده آنلاین فیلم مرد سیندرلایی


دانلود فیلم مرد سیندرلایی

لطفا نظرات و برداشت های خود از این فیلم را زیر این پست کامنت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

مقالات مرتبط